wtorek, 8 maja 2012

Stosik nr 1 - Spóźniony marcowy z biblioteki

Hej, witam wszystkich!
Jednak nie wytrzymałam do końca tygodnia, więc pierwszy stosik na tym blogu daję już dzisiaj. Będzie to stos z biblioteki jeszcze z marca, więc zaległy. Planuję w następnym tygodniu zwrócić już większość książek, ale jeszcze się nimi nie chwaliłam, więc zrobię to teraz. :) Choć z opóźnieniem.
No to do dzieła!


Stosik nr. 1 (Od góry):
1. J. R. R. Tolkien "Kowal z Przylesia Wielkiego Przygody Toma Bombadila" –  Nie mogłam nie wziąć, w końcu to Tolkien. (Przeczytane)
2, 3 i 4. Robert Muchamore "CHERUB: Świadek, Sekta, Bojownicy" – Miałam farta, akurat były trzy kolejne części tej serii. Widziałam też następną część, ale nie wzięłam, bo nie chciałam brać tak dużo. Teraz żałuję. Następnym razem może już jej nie być. (Wszystkie przeczytane)
5. Andrzej Sapkowski "Ostatnie życzenie" – Zaczynam Wiedźmina, mam nadzieję, że się nie zawiodę. Jak na razie jest ciekawie. (Czytam)
6. D. J. MacHale "PENDRAGON 2: Zaginione miasto Faar" – Seria z gatunku fantasy o podróżniku między światami. W zeszłym roku czytałam jedynkę. Liczę, że dwójka będzie tak świetna, jak jej poprzedniczka.
7. Rafał Kosik "Felix, Net i Nika oraz Orbitalny Spisek" –  Jakoś nie po kolei czytam tę serię; najpierw część drugą i trzecią, a teraz piątą. No ale biorę to co akurta jest w bibliotece.
8. Wiliam Szekspir "Hamlet" – W ramach samo dokształcania się z klasyki ;) . Poza tym już dawno byłam ciekawa "Hamleta".
9. Dorota Terakowska "Córka Czarownic" – Chciałam "Poczwarkę", ale nie było (choć zamówiłam dwa miesiące wcześniej, ktoś pewnie nie oddał), więc wzięłam tą. Głównie dlatego, że kiedyś czytałam przychylną recenzję tej książki.

*

No i tyle. Co myślicie? Bo jeśli chodzi o mnie to jestem bardzo zadowolona z tego stosiku. Zwłaszcza z CHERUBA. No i już nie mogę się doczekać "Felixa, Neta i Niki" oraz "Pendragona".
Następna notka będzie wtedy, kiedy miała być ta, czyli pod koniec tego tygodnia, lub na początku następnego. Tym razem będzie to zabawa w oTAGOWANIE.
Kończę na dziś.
Pozdrawiam i do napisania!

3 komentarze:

  1. A ja cały czas do tego Cheruba nie mogę się przekonać, chociaż wszyscy go chwalą niemiłosiernie.
    Terakowska podobała mi się, "Ostatnie życzenie" czeka na półce na swoją kolej, a "FNiN oraz Orbitalny Spisek" jest chyba moją ulubioną częścią z całej serii...
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiliam Szekspir "Hamlet" - jak dla mnie Szekspir ma swoje wzloty i upadki. Hamlet jest jego upadkiem.
    "Córka Czarownic" - mam w planach, ale bardzo dalekich.

    OdpowiedzUsuń
  3. nieczytałam żadnej , ale czekam na opinie. Witaj w blogowym świecie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń