czwartek, 21 czerwca 2012

Stosik nr 2 - Wiosenny Wysyp Hitów

Hej! Witam wszystkich!
Jak tam Euro? Kibicowaliście polskiej reprezentacji? Bo ja tak, a po meczu z Czechami to się aż popłakałam. :p Szkoda, że odpadliśmy, ale trudno, może następnym razem się uda. Mimo to mistrzostwa nadal trwają, a ja, jako, że piłka nożna to jedyny sport drużynowy, który lubię, to mecze nadal oglądam. :) A wy jak? Odpuściliście już sobie, czy też nadal oglądacie? A może od początku was to nie interesowało? Napiszcie, co myślicie.
No dobra, teraz do rzeczy.
Dziś miała być notka, ale jako, że wena mnie zawiodło, to postanowiłam dać stosik (a raczej stos). Tym bardziej, że nazbierało się trochę zaległych pozycji na mojej półce. I jeszcze się nimi nie pochwaliłam. :)
No więc zaczynamy!

Stosik nr 2 (Od góry):
1. Suzanne Collins "Igrzyska śmierci" –  Kupiona w księgarni w kwietniu. (Przeczytane)
2. Susan Beth Pfefer "OCALENI: Życie, które znaliśmy" – Jak dla mnie, jeden z hitów tej wiosny. Kupiona, dzięki mojej koleżance, w zielonogórskim empiku. (Przeczytane)
3. John Marsden "Jutro 4 Przyjaciele mroku" – Jak wyżej. (Przeczytane i zrecenzowane)
4. Marianne Curley "Strażnicy Veridianu 2: Mrok" – Jak wyżej, choć jeszcze nie czytana.
5. Margaret Peterson Haddix "Dzieci Cienie 2:Wśród zdradzonych, Wśród notabli" –  Kupiona w maju w internetowej księgarni Gandalf. (Przeczytana)
6. Julie Kagava "Żelazny Król" – Jak wyżej, choć jeszcze czeka na półce na swoją kolej.
7. Luis Begley "Wojenne kłamstwa" – Moja pierwsza wymianka na Lubimy Czytać. Już się nie mogę doczekać, kiedy się za nią zabiorę. :)
8. Elizabeth Goudge "Tajemnica Rajskiego Wzgórza" –  Również z wymiany.
9. Alyson Noel "Ever" – Ponownie odkrywam uroki wymiany. :)
10. Suzanne Collins "W pierścieniu ognia" – Kupiona w maju w jedynej sensownej księgarni w naszym mieście.
11. John Marsden "Jutro 5 Gorączka" – Zamówiona na początku czerwca w Gandalfie. (Skończyłam wczoraj)
12. A. R. Reystone "Dziewiąty Mag" –  Książka dość niespodziewanie wygrana w konkursie na blogu parechwilwytchnienia.blogspot.com
13. Stephen King "Wielki Marsz" – Moja pierwsza książka Kinga, kupiona w Biedronce w kwietniu.
14. Philip Pullman "Mroczne Materie" –  Trzy tomy serii w jednym. Kupione w kwietniu w Gandalfie. Ciągle czeka na swoją kolej.

*

Uff koniec. Nareszcie. Trochę się napisałam, ale trzeba było nadrobić zaległości i to z trzech miesięcy!
Dziś pierwszy dzień lata. Nie wiem jak jest u was, ale u mnie wygląda na to, że lato się na nas obraziło. W dzień zero słońca, za to deszcz i wiatr, a w nocy szaleją burze. Zwłaszcza wczorajsza noc była niezła. Nasz pies połowę przespał pod moim łóżkiem, tak strasznie się bał. Z resztą jak tak parę razy porządnie łupnęło za oknem, to i ja chowałam się pod koc. :)
Niech już przyjdzie to lato!
Do napisania i pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Hej.

    Przede wszystkim w sprawie Euro - od dzieciństwa z tatą oglądałam mecze reprezentacji Polski i w tym roku z równym zapałem czekałam na każdy mecz. Przy tym z Rosją byłam w siódmym niebie, natomiast w drugiej połowie z Czechami pogrążałam się w rozpaczy. W sumie byłam bardzo smutna aż do poniedziałku. I na razie resztę meczy oglądałam w skrócie. Żal mi było przede wszystkim Lewandowskiego (łzy mu w oczach stanęły po tym ostatnim meczu).
    Teraz jak zaczynają się ćwierćfinały wracam do regularnego oglądania rozgrywek.

    Co do zbioru nowości - świetne pozycje. Sama w ostatnich dniach zaopatrzyłam się w "Igrzyska śmierci" :) Jutro też jest na mojej liście "Do kupienia" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponujący stosik. Trochę Ci się tego nazbierało.;) Z wszystkich tych książek czytałam tylko "Wielki marsz" - niesamowita książka. Moim zdaniem różni się od klasycznych powieści Kinga. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona.;)
    Czekam więc na recenzje.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo tego ;) ciekawi mnie "Ever" Alyson Noel
    zapraszam od mnie takesmileorsad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę A. R. Reystone "Dziewiąty Mag :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik! Bardzo chętnie podkradnęł ci kilka pozycji :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy stosik! Przyjemnego czytania! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny stos! Wiele pozycji chętnie bym podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze, dopiero teraz zobaczyłam, że nie zostawiłam u Ciebie komentarza, a to poważne niedopatrzenie, bo stosik oglądałam już kilka razy...
    Nie widzę tu dużo dla siebie, poza IŚ, które już czytałam i "Wielkim marszem" Kinga. O tak, tego jestem ciekawa:)

    Poza tym, wiem, że Ty "pojawiasz się i znikasz", no ale taka abstynencja? Calutkie wakacje Cię tu nie ma! Mogłabyś wreszcie wrócić...

    OdpowiedzUsuń